Monday, May 11, 2009

Black ELBOW ;)



دكتوووووور ... دكتووووووووووووور
الحقـنـــــيييييييييييييييي...

الدكتور مخترع:
إيه فيه إيه يا مدام.. ؟؟!!


كوعي يا دكتووور كوعي..

الدكتور مخترع أكثر
ماله يا مدام كوعك؟؟


أسود.. كوعي أسود..

الدكتور مخترع:
أسود ؟؟!! أسود إزاي
أنتو الكويتيين بتخرعوووني لما بتأولو أسود
.. وريني فين الأسود


شوووف شوووف دكتور.. شفت السواد

هو ده أسود يامدام..

إي إي دكتووور
إشفيك الله يهداك ماتشوف

أنا مش شايف حاجة.. مش شايف أسود خالص

دكتووووووووووووور.. عيل إشلون أنا أشووف

ده زلل ( يقصد ظلال ).. إنتو مش عاوزين يعني أي تغيير خفيف باللون
لازم كله لوووون واحد ؟؟

دكتور أنا أشوفه أسود.. أبي حل


أنتو أهل الخليق ( الخليج ) كلكم كدة....

يعني إشقصدك دكتور.. زواحف.. انتكيف مع المناخ الصحراوي

لاء لاء مش أصدي يا مدام

المهم.. أصدك ولا مش أصدك.. أبي علاج
لا تقولي كريم و3 مرات مدة 6 شهور

أبي علاج حالي.. ألحين ألحين ألحين
والنتيجة فورية..

ابتسم الدكتور وقال لي..
أحدد لك موعد جلسة لجهاز جديد.. والموعد بعد 5 شهور
أصل المواعيد
FuLL
والـ
Waiting List
والـ .. والـ.. والـ


أقول دكتوووور..
عطني الكريم

10 comments:

chandal/danchal!! said...

عسى ما شر؟

:)

U know WHO said...

جندوووولة..
الكووووع أسودد
؛)

U know WHO said...

جندوووول
تصدقين.. وانا داشة الدوام من الصبح
ولا ذيج إللي تمخطر جدامي تقولين وربج

ما طاحت عيني إلا على كوعها
ولا تقولين.. كستنة محرووووقة

تذكرت حواري ويا الدكتور لما قال لي

ده أسود.. أنا مش شايف أسود

ألحين عرفت ليش ما كان شايف أسود
لأن شايف إللي أسود منه

:)

chandal/danchal!! said...

لاعت جبدي من الكستنا

lawyer said...

لوسمحتااااااااااو ربعي


انا كوعي اسوووووووود ولا افكررررررررر ادهنه ولا افكرررررررررررر اسوي ليزر و لا ايتهاااااا حاجه




مايت على الكووووووووووع

U know WHO said...

لووولوو
إذا لقيت حل مفيد وسريع باخذج وياي ويمكن ينفع حق لركب
:)

رورو الشخبوطه said...

:)

السلام

سواد الكوع شر لابد نه مادري ليش؟؟

بس موخر قالولي لاني اتسند عليه..

بس في زيوت طبيعيه يمدحونها مثل زيت اللوز..

ومرسو..

I7na 3shagnaha said...

looooooooooooooool

انا ماشوف شيء اسود

قشطة يا قشطة

:))

U know WHO said...

رورو الشخبوطة

صح كلامج والسبب الثاني قلة الترطيب
عليج بالكريم على طول
وبين فترة والثانية سكرب ليمون وملح


وحياج الله
لاتقاطعين
:)

U know WHO said...

احنا عشقناها
اشعند الدكتووور
ولا نسيت.. نفس الفصيلة

:)
ميرسي أوي يا عسل

Blog Archive

It's Me... الذيب بالجليب

My photo
إن انت اكرمت الكريم ملكته و اذا اكرمت اللئيم تمردا